Четвер, 20.09.2018, 01:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт КЗ "Шевченківського НВО "ЗЗСО-ЗДО"

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 157
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Друзі сайту
Друзі сайту
Друзі сайту
Друзі сайту
Друзі сайту
Друзі сайту
Друзі сайту
Друзі сайту
Друзі сайту
Друзі сайту
Друзі сайту

Безпечний Інтернет

Всесвітній День безпечного Інтернету

 

 

 

 

План заходів в Шевченківській ЗОШ І-ІІІ ступенів до Всесвітнього Дня безпечного Інтернету

 

 

Заходи Термін виконання Відповідальні
1 Книжкова виставка «Інтернет – світ широких можливостей» 06.02. завідуюча бібліотекою
2 Конкурс стінних газет «Я за безпечний Інтернет» (8-11 класи) 08.02. педагог-організатор
3 Конкурс малюнків «Інтернет очима дітей» 08.02. педагог-організатор
4 Виховні години, бесіди "Правила безпечного Інтернету" (5-11 кл.)

06-11.02.

класні керівники
5 Перегляд мультимедійних роликів «Комп’ютер: ворог чи друг» для учнів початкової школи 11.02 вчителі початкових класів
6 Конкурс відеороликів та презентацій на тему "Реальні небезпеки віртуального світу", "Інтернет – світ широких можливостей"( 8-11 кл.) 08.02 вчителі інформатики, класні керівники
7 Створення на сайті школи сторінки «Безпечний Інтернет» до 11.02 відповідальні за інформаційне наповнення сайтів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

     

     Перший тиждень лютого в Шевченківській ЗОШ  пройшла під гаслом «Ми за безпечний Інтернет». Було проведено ряд заходів, зокрема, завідуюча бібліотекою Компанець Ю. М. організувала книжкову виставку «Інтернет – світ широких можливостей». 
     Класоводи та класні керівники провели класні години на тему «Правила безпечного Інтернету». Класний керівник 7 класу  Коровай І. В. провела виховну годину на тему «Всесвітній День безпечного Інтернету» де «підписала контракт» з учнями про правила користування Інтернетом.
    Учні середніх класів взяли активну участь у конкурсі малюнків «Інтернет очима дітей», а учні старших класів випустили стінгазети «Я за безпечний Інтернет».
     Учні 9-11 класів презентували свої проекти на теми «Інтернет – світ широких можливостей» та «Реальні небезпеки віртуального світу».  А в період підрахунку балів учні пройшли тест на Інтернет-залежність, який підготувала вчитель інформатики Коровай І.В.
     Учням початкових класів була представлена презентація на відповідну тему.

Завантажити посібник у форматі PDF:

«Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі»

Листи:

Лист МОН України № 1/9–768 від 06.11.09 «Про захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів»

Лист МОН України № 1/9-916. від 28.12.09 «Про проведення дня безпечного Інтернету»

Лист МОН України № 1/9-815. від 11.11.10 «Про проведення конкурсу «Онляндія в моїй школі»

 

Спеціалізовані веб-ресурси:

Програмне забезпечення  для блокування небажаної інформації на сайтах:

У 2011 році у рамках програми Microsoft «Партнерство в навчанні» кафедрою превентивної роботи та соціальної політики ЮНЕСКО в Україні було проведено Всеукраїнське широкомасштабне дослідження «Рівень обізнаності українців щодо питань безпеки дітей в Інтернеті». Детальне дослідження вперше було проведено в Україні. Його результати наведені нижче.
 

 

 

Ключові результати:
З 96% дітей-користувачів Інтернету віком від 10 до 17 років 51% не знає про небезпеки в мережі.
52% дітей виходять в Інтернет передусім для спілкування у соціальних мережах, де залишають свій номер мобільного телефону (46%), домашню адресу (36%), особисті фото (51%).
44% дітей знаходяться у потенційній зоні ризику (розміщують особисту інформацію) і 24,3% вже були в ризикованих ситуаціях (ходили на зустріч з віртуальними знайомими). У віковій групі від 15 до 17 років цей показник досягає 60,3%.
72,5% дітей хочуть отримувати більше інформації про те, як убезпечити себе в Інтернеті. 77% батьків також висловили бажання більше дізнатися про безпеку Інтернету для дітей.

У сім’ях діти краще за батьків розбираються у комп’ютері та Інтернеті. З 81% батьків, у яких на домашньому комп’ютері є антивірус, 95% зазначили, що його установкою і налаштуванням займалася дитина.
Думку про те, що навчати дітей безпеці в Інтернеті повинні вчителі, розділяють 95% батьків і лише 13% самих вчителів.
На які ризики діти наражають себе в Інтернеті?
Серед ризиків в Інтернеті діти одразу називають найвідоміші: віруси – 39%, «дорослий» контент (маються на увазі сайти із порнографічним змістом) – 21%, Інтернет-залежність – 19% та шахрайство (мається на увазі викрадення особистої інформації і паролів, банківської інформації, шахрайство за допомогою Інтернет-магазинів та онлайн-сервісів з платними СМС) – 3,45%.
Дослідження показало: що дорослішою стає дитина, то більш безтурботно вона починає поводити себе в Інтернеті. Так, на реальну зустріч з людиною, з якою знайомі лише віртуально, вже ходили майже 12% опитаних дітей віком 10-11 років та більше ніж 60% підлітків 15-17 років. Дані про своїх батьків у мережі (місце роботи, посада) залишили 0,4 дітей віком 10-11 років та 6,5% 15-17-річних.

Найпопулярніші за відвідуваністю серед дітей ресурси в Інтернеті – соціальні мережі – містять найбільшу загрозу з точки зору доступності особистої інформації для сторонніх осіб. У соціальних мережах свій особистий номер телефону вже залишили 46% дітей 10-17 років, вказали домашню адресу – 36%, розмістили особисті фотографії – 51%.
При цьому показово, що від загальної кількості бажаючих отримати більше інформації про ризики в Інтернеті (72,5% респондентів-дітей) більшість – 89% хоче знати більше саме про захист у соціальних мережах.
Що думають батьки про безпеку дітей в Інтернеті?
Рівень користування Інтернетом серед батьків нижчий ніж серед дітей і становить 70,6%. У сім’ях діти краще за батьків розбираються у комп’ютері та Інтернеті. З 81% батьків, які підтвердили, що у них на домашньому комп’ютері встановлено антивірус, 95% вказали, що його установкою та налаштуванням займалась дитина.
На думку батьків, можливість викрасти дитину, використовуючи Інтернет, більш ніж реальні – так вважають 76% опитаних. Але при цьому 73% батьків вважають, що вони знають про небезпеку в Інтернеті, і що саме їхня дитина також захищена у мережі, тобто знає про ризики і може їх уникнути.
81% батьків підтвердили, що використовують вдома батьківський контроль. 56% з цього числа мали на увазі не програмне забезпечення, а саме психологічний контроль з боку батьків: питають, які сайти відвідують, чи є проблема у мережі та інше. Насправді «батьківський контроль» – це програмний продукт, який дозволяє значно убезпечити перебування дитини у мережі Інтернет.
Про те, що їхні діти користуються Інтернетом в Інтернет-кафе та у школі, батьки, виходячи з дослідження, не підозрюють. Місцями виходу в Інтернет вони назвали дім (69%) та дім друзів (30%). Але при цьому більше 16% дітей (у віковій групі 10-11 років цей показник досягає 30%) періодично виходять в мережу з Інтернет-кафе.
Також 81% батьків, які впевнені у безпеці своєї дитини в Інтернеті, вважають (часто помилково), що їхня дитина повідомить їх про заплановану зустріч з віртуальним знайомим (але 75% дітей, що проводили такі зустрічі, приховують цю інформацію від батьків).
97% батьків впевнені у необхідності навчати дітей безпеці в Інтернеті в рамках шкільної програми, у той же час 72% покладають цю відповідальність і на себе.
Чи готові вчителі навчати дітей питанням безпеки у мережі Інтернет?
Серед вчителів рівень користування Інтернетом вищий, ніж серед батьків – 83%. Про свої знання з приводу небезпек у мережі завили 85% вчителів і 27% дійсно з ними знайомі. При цьому 68% вважають, що тема безпеки у мережі – чергова реклама антивірусного програмного забезпечення.
Учителі – найбільш обізнана аудиторія дослідження. Серед ризиків у мережі вчителі називають шахрайство – 48,8%, віруси – 21,3%, прояви насильства над дітьми (мається на увазі як психологічне насильство під час перегляду певних матеріалів, так і реальне насильство внаслідок активності в Інтернеті) – 20,7%. При цьому, незважаючи на обізнаність, 68,3% вчителів вважають, що питання небезпеки в Інтернеті більше рекламується виробниками антивірусного ПЗ, ніж реально існує.
Як один із методів підвищення рівня безпеки у мережі 93% опитаних вчителів пропонують обмежити перебування дітей онлайн, при цьому 55,5% зразу ж вказують на те, що це буде не результативно.
96% вчителів погоджуються, що дітей треба вчити основам безпеки у мережі. Але при цьому тільки 13% з них впевнені, що цим повинна займатися школа, і 56% - делегують цей обов’язок батькам. 78% думають, що бесіди з дітьми у школі на тему безпеки в Інтернеті будуть дуже корисними. Але 65% впевнені у тому, що проводити їх повинні спеціалісти, а не вчителі даної школи (як варіант, вчителі, запрошені з іншої школи).

Як висновок можна констатувати недостатній рівень поінформованості дітей на тему безпеки в Інтернеті при високому рівні ризиків, які можуть трапитись з дітьми у мережі. До того ж зовсім недостатнім є рівень залученості батьків та вчителів у процес виховання культури безпечного користування Інтернетом серед дітей.

Почитай обов'язково!

Інтернет - це корисно чи шкідливо?

Безпека дітей в мобільному Інтернеті

Каталог "Білих сайтів"

5 правил користування електронною поштою

Дитина - ком'ютероман. Що робити?

Безпечне використання Інтернету дітьми різного віку

 

 

 

 

«Поделись улыбкою своей, 
И она к тебе не раз еще вернется» — м/ф «Крихітка Єнот»
19 вересня 1982 року можна вважати Днем народження «Смайлика». В цей день Скотт Фалман, будучи професором Університету Карнегі-Меллона, запропонував графічно передавати усміхнене обличчя за допомогою трьох символів, які слідують один за іншим: двокрапка, дефіс, закриваюча дужка. Це нововведення отримало просту назву «смайл» (з англ. «Посмішка») і знайшло широке застосування в комп’ютерній сфері — особливо в Інтернеті і соціальних мережах.
З появою першого «смайлика» електронний лексикон істотно поповнився. Три елементарні символи дозволили мільйонам людей виражати свої емоції без слів.
«Смайлик — це візуальний дезодорант. Його зазвичай ставлять, коли юзеру здається, що від нього погано пахне. І він хоче гарантовано пахнути добре» — Віктор Пєлєвін
День народження «Смайлика» зберігся в електронному вигляді, оскільки Фалман відправив лист на один з головних форумів своєї країни, в якому написав повідомлення з двома смайликами: веселим :-) і сумним :-(.
Створення смайлика спочатку було пов’язане з тим, що користувачі Інтернету часто не знали, як позначити повідомлення жартівливого характеру, щоб це було всім зрозуміло. Однак через десятиліття цей символ став незамінним у сфері електронного спілкування. Зараз смайлик багатоликий, він  здатний виражати радість, здивування, захоплення, смуток та інші емоції.
«Найскладніше в написанні дисертації — не ставити смайлики після кожної вдалої думки)))» — студентський гумор.

 

 

Пошук
Київський час
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Погода в цей час
Погода в Україні